Salduvės progimnazija
K. Kalinausko g. 19,
Šiauliai LT 76281
Tel. (8 41) 433 861
Direktorius, raštinė
(8 41) 437 553
Vyr. buhalteris
salduves@salduve.lt

Kviečiame dalyvauti origamio ˆ„Gervė“ lankstymo akcijoje

Pradžia / Informuojame / Kviečiame dalyvauti origamio ˆ„Gervė“ lankstymo akcijoje
KVIETIMAS VILTIES STOKOJANTIEMS AR JĄ TEIKIANTIEMS…

Legenda pasakoja, kad tam, kuris išlankstys 1000 gervių išsipildys didžiausia širdies svajonė. Origamio gervė yra laikoma taikos simboliu. Tokią prasmę gervė įgavo dėl mergaitės, vardu Sadako Sasaki. Sadako buvo paveikta radiacijos, kuri labai smarkiai pakenkė jos sveikatai. Dėl šios nelaimės buvo kalta atominė bomba, nukritusi ant Hirosimos miesto. Po šio įvykio mergaitė buvo pradėta vadinti hibakusha (išgyvenusioji atominę bombą). 1955, kai jai buvo 12 metukų, ji jau merdėjo nuo leukemijos. Išgirdusi legendą, ji nusprendė išlankstyti 1000 gervių. Iki mirties ji suspėjo sulankstyti 644 gerves. Jos klasiokai išlankstė likusias gerves ir ji buvo palaidota su visomis 1000 gervių. Nors jos noras išgyventi ir neišsipildė, tačiau jis įkvėpė jos draugus pastatyti skulptūrą.
Spalis – vilties ir tikėjimo mėnuo, o dažnas turime įvairių situacijų gyvenime, kai laaaaabai reikia Vilties…
Prisijunkite prie beveik tradicija tapusios origamio Gervė lankstymo akcijos mūsų Salduvės progimnazijoje. Tebūna šiemet ji tikru čempionatu mūsų bendruomenei, kuri GALI ir visą tūkstantį gervių išlankstyti…

Planas:
1. Lankstome gerves iš visko, kad primena popierių, nuo spalio 1 d. iki spalio 21 d.
2. Spalio 24 d. gerves (dėžutėse, maišuose) atnešate į 18 kab. mokyt. Daivai R. – U.
3. Savanoriai kviečiami gerves suskaičiuoti ir paruošti kabinimui (suverti ant siūlo).
4. Gervių lankstymo čempionatą laimės daugiausia išlanksčiusi klasė, mokinys, mokytojas, šeima, darbo grupė.
5. Jūsų gervės papuoš mokyklos erdves bei miesto Onkologijos skyrių.

Patarimas pertraukėlėms tarp lankstymų. Stokojantiems vidinės koncentracijos siūlomas toks „Gervės” pratimas: rankas užsidėkite ant juosmens, užsimerkite. Su įkvėpimu pakelkite sulenktą per kelį dešinę koją, sulaikykite kvėpavimą, su iškvėpimu nuleiskite. Su kitu įkvėpimu pakelkite sulenktą per kelį kairę koją, sulaikykite kvėpavimą, su iškvėpimu nuleiskite. Sakoma, kad šis pratimas padeda išmokti stabilumo ir pasitikėjimo savimi, ugdo koncentraciją.
Sėkmės ir turiu Viltį..