Salduvės progimnazija
K. Kalinausko g. 19,
Šiauliai LT 76281
Tel. (8 41) 433 861
Direktorius, raštinė
(8 41) 437 553
Vyr. buhalteris
salduves@salduve.lt

Vykdyti projektai

Pradžia / Vykdyti projektai

1-8 klasių kompiuterinių piešinių projektas „Valentino širdutė“


2017-01-20

2016 m. lapkričio-gruodžio mėn. technologijų pamokų metu, 5 – 8 klasių mokiniai vykdė kūrybinių darbų projektą „Kalėdinis žaislas“. Mokinių sukurti žaislai (velti angelai ir eglutės, koliažai), erdvinės kompozicijos (komodos, vežimėliai, eglutės), atvirukai, tekstilės gaminiai (dovanų maišelis, bumbulas, gobelenas) papuošė progimnazijos eglutę, buvo pristatyti miesto švietimo ir ugdymo įstaigų mokinių kūrybos darbų parodoje – konkurse „Žiemos išdaigos“ Šiaulių moksleivių namuose bei mokyklos parodėlėje. Šis projektas yra tradicinis, šių metų naujiena – daugelį darbelių galima pamatyti virtualioje parodoje:

Mokinių darbai

Technologijų mokytojai Daiva Rozgaitė – Udrienė ir Raimundas Šedys


 1-8 klasių kompiuterinių piešinių projektas „Kalėdinė pasaka“


Šiaulių Salduvės progimnazijos integruoto pilietiškumo ugdymo projektas
„Mes – piliečiai!“

Projekto tikslas: ugdyti mokinių ir mokytojų pilietiškumą, bendrąsias kompetencijas.
Projektas vykdomas per 2013-2014 m. m. ir apima keturias temas:
1.„Mano miestas – Šiauliai (2013-09-20);
2.„Mano mokykla – mano namai (2013-10-18);
3.„Mano tėvynė – Lietuva” (2014-02-14);
4.„Mano gyvenamoji aplinka“ (2014-04-04). 

Projekto dalyviai: 1-8 kl. mokiniai ir mokytojai. 

Projekto veiklos vyksta netradicinėse erdvėse.Kiekvieną kartą mokiniai susipažįsta su kitu Šiaulių kultūriniu objektu ir jame atlieka užduotis, susijusias su tos dienos tema.

Projekto partneriai:
Šiaulių Dailės galerijoja;
„Laiptų galerija”’
Šiaulių apskrities Povilo  Višinskio biblioteka;
Šiaulių universiteto biblioteka;
Chaimio Frenkelio vila.

 2013-09-20 Mano miestas – Šiauliai NUOTRAUKŲ GALERIJA

1 kl. ekskursija po Šiaulius, parodos „Čia mano namai“ Pastoraciniame centre lankymas.
2 kl. susipažinimas su Šiaulių įžymiomis vietomis, edukacinė pamokėlė „Apsilankius dvare“ Ch. Frenkelio viloje.
3 kl. sportinės varžybos A. Sireikos krepšinio akademijoje.
4 kl. ekskursija po Šiaulius, filmo „Šiauliai seniau ir dabar“ peržiūra ir aptarimas.
5 kl. filmo peržiūra, ekskursija ir užduočių apie Šiaulius atlikimas Ch. Frenkelio viloje.
6 kl. R. Garbačiausko parodos „Siluetai“ lankymas ir užduočių apie Šiaulius atlikimas Šiaulių „Laiptų galerijoje“.
7 kl. parodos lankymas ir užduočių apie Šiaulius atlikimas Šiaulių Dailės galerijoje.
8 kl. ekskursija ir užduočių apie Šiaulius atlikimas Šiaulių apskrities P. Višinskio bibliotekoje.

2013-10-18 Mano mokykla – mano namai. NUOTRAUKŲ GALERIJA
Nuo pat ryto mokykloje šurmuliavo mažieji mokyklos šeimininkai – pradinukai. Vaikai puošė klases mokyklos gimtadieniui ir rengėsi įvairioms veikloms. Vėliau mokinukai sugužėjo į mokyklos aktų salę, kur vyko ryto mankšta „Judėkime kartu“. Klasėse vaikai „žaidė namus“: gėrė arbatą, skanavo pačių paruoštus sumuštinius, žaidė įvairius žaidimus ir žiūrėjo filmukus „Kartūno gatvė“ bei „Baltprausys“. Pilietiškumo ugdymo projekto dalis „Mano mokykla – mano namai“ vaikams labai patiko. Mokyklą vaikai pažino kitaip, nei kasdien ir pajuto, kad tai – antrieji jų namai, todėl reikia juos branginti, puoselėti ir mylėti. Pradinių klasių mokytoja Ilona Kelpšienė.
5 klasių mokiniai lankėsi Šiaulių vyskupijos Pastoraciniame centre.
6 klasių mokiniai lankėsi  Šiaulių Povilo Višinskio viešojoje bibliotekoje.
7 klasių mokiniai lankėsi Šiaulių Universitete.
8 klasių mokiniai lankėsi Šiaulių Dailės galerijoje.

2014-02-14 Mano Tėvynė – Lietuva. NUOTRAUKŲ GALERIJA
PUG, 1-4 klasių akcija „Į kiekvienus namus po tautinę vėliavėlę“
Pilietiškumo ugdymo projekto ,,Mes piliečiai“ veiklą pradinukai pradėjo giedodami Lietuvos himną. Mokiniai susipažino su Lietuvos istorija, pasijuto šios šalies piliečiais, mokėsi labiau mylėti savo tėvynę, patyrė gerų emocijų kurdami ir deklamuodami eiles apie Lietuvą. Refleksijai parodė didžiulį kūrybiškumą gamindami įvairaus dydžio ir formų vėliavėles.
5 klasės Penktokai lankėsi miesto Dailės galerijoje, kur vyko projekto „Mes- piliečiai“ veiklos. Galerijos darbuotoja Ernesta Šimkienė papasakojo mokiniams kodėl čia verta lankytis, kokios edukacinės programos ar parodos vyksta. Projekto veiklos buvo skirtos Lietuvos valstybės istorijai prisiminti, patriotiškumui skatinti, etnokultūros žinioms gilinti. Mokytojai kartu su mokiniais kūrė eiles, piešė, sklaidė žemėlapius, žiūrėjo filmą, sprendė užduotis. Refleksijoje pasidžiaugę dienos patirtimis, mokiniai linksmai fotografavosi.
6 klasės Šeštos klasės mokiniai lankėsi Šiaulių universiteto bibliotekoje. Visos užduotys buvo skirtos temai „Mano tėvynė- Lietuva“. Mokiniai dėliojo Lietuvos miestus žemėlapyje, spalvino visų Lietuvos regionų tautinius kostiumus bei analizavo jų sudedamąsias dalis, šifravo Šventojo Rašto mintis apie meilę, kūrė sakinius ir galvojo įvairius žodžius su LIETUVA raidėmis, išreiškė savo meilę ir atsidavimą Lietuvai pačių kurtomis eilėmis. Taip pat mokiniai buvo pakviesti į ekskursiją po Šiaulių universiteto biblioteką, kur sužinojo apie jos atsiradimo istoriją, pamatė įvairias skaityklas bei knygų saugyklas, atskiras patalpas, kur galima studijuoti muziką ir dailę, pamatė didžiausią Šiaulių knygą ir kt.  Pabaigę užduotis mokiniai pristatė savo darbus bei pasidalino savo įspūdžiais apie veiklas rašydami refleksiją.
7 klasės Septintokai lankėsi miesto  P. Višinskio bibliotekoje. Bibliotekos darbuotoja  supažindino mokinius su bibliotekos istorija,  veikiančiais  skyriais. Projekto veiklos buvo skirtos Lietuvos valstybės istorijai prisiminti, patriotiškumui skatinti, etnokultūros žinioms gilinti. Mokiniai kūrė eiles, piešė, sklaidė žemėlapius, žiūrėjo filmą, sprendė užduotis.
8 klasės  Mokyklos aštuntokai lankėsi Šiaulių Laiptų galerijoje, mokiniai buvo supažindinti su Laiptų galerijos istorija, vykstančiais renginiais, parodomis, aplankė Audronės Petrašiūnaitės tapybos parodą bei Remigijaus Venckaus fotografijų parodą „Tušti ekranai“. Dirbdami grupėse atliko įvairias užduotis apie lietuvių tautinius drabužius, šventes, miestus, netgi kūrė himną Lietuvai.

 2014-04-04  Mano gyvenamoji aplinka. NUOTRAUKŲ GALERIJA
5 klasės veikla Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešojoje bibliotekoje. Penktokai lankėsi Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešojoje bibliotekoje, kur vyko projekto „Mes- piliečiai“ veiklos.  Pradžioje mokiniai įsijungė į veiklas,  kurios buvo skirtos temai – mano gyvenamoji aplinka. Mokiniai susiskirstę į mažas grupeles kūrė sakmes apie savo mikrorajoną, šifravo liaudies patarles, sprendė kryžiažodžius, sudarinėjo klausimynus, savo šeimos voratinklius, piešė savo svajonių mikrorajoną. Vėliau leidomės į ekskursiją, kurioje sužinojome kaip gauti bibliotekos skaitytojo pažymėjimą, kaip pasiimti ir grąžinti knygas. Vaikų literatūros skyriuje buvo smagu pasitikrinti žinias ir pažaisti. Čia sužinojome, kad  Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešojoje bibliotekoje yra apie 600000 knygų. Apsilankę  bibliotekos fondų skyriuje išvydome didžiausią ir mažiausią, seniausią, naujausią bei storiausią knygas. Buvo įdomu išvysti įvairiausiai metalu, šilku, medžiu, barchatu dekoruotas, auksu puoštas  knygas. Aplankėme ir Amerikos skaityklą, kurioje gausu knygų, žurnalų bei filmų anglų kalba. Į Jaunimo erdvę norėsime sugrįžti ir gerai praleisti laiką, pažaisti stalo žaidimų, atsigerti arbatos. Veiklas užbaigėme refleksija, pasidžiaugėme dienos patirtimis.|
6 klasės veikla Dailės parodų rūmuose. Šeštokai lankėsi Dailės parodų rūmuose. Pradžioje mokiniai įsijungė į veiklas, kurias jiems buvo paruošę mokytojai. Susiskirstę į mažas grupes, vaikai kūrė sakmes, sprendė kryžiažodžius, piešė. Šiandien visus darbus jungė bendra tema- ,,Mūsų mikrorajonas“. Paskui tautodailininkės L. Kelmelienė ir A. Pukėnienė supažindino su vykstančia Šiaulių regiono tautodailininkų paroda. Vieni vaikai džiaugėsi tradicinėmis megztomis pirštinėmis, kiti labiau įsiminė medžio drožinius, veltinius dirbinius ar užgavėnių kaukes, treti stebėjosi kalvių talentu ar piešiniais, nutapytais smėliu arba pagamintais iš žuvų kaulų. Mokiniai sužinojo ir įdomių faktų, pavyzdžiui, kad šioje parodoje dalyvauja net 327 autoriai , kad pristatyta 1794 darbai, kad riešinėms reikia 800-1000 karoliukų, kad nuostabioje kiaušinių piramidėje- net 250 kiaušinių. Mokiniai tyrinėjo,  fotografavo įvairiausius darbus, lygino skirtingas technikas ir stebėjosi, kad  Šiaulių krašte tiek daug kūrybingų, įdomių žmonių, kurie savo išmone, talentais džiugina  ir įkvepia kitus žmones.
7 klasės veikla  Šiaulių vyskupijos Pastoraciniame centre. Septintokai susipažino su Šiaulių vyskupijos Pastoraciniu centru. Sužinojome, kad pastate įsikūrusi vyskupija, Katachetikos ir Evangelizacijos centrai, centro erdvėse yra koplyčia. Mokiniai kūrė sakmes ir padavimus apie savo mikrorajoną, piešė savo svajonių namus, šifravo liaudies patarles, sudarinėjo savo šeimos voratinklius, sprendė kryžiažodžius. Visus darbus jungė bendra tema- mano gyvenamoji aplinka.
8 klasės veikla Šiaulių Universiteto bibliotekoje. Aštuntokai susipažino su Šiaulių Universiteto erdvėmis, dalyvavo pažintinėje ekskursijoje po ŠU biblioteką, susipažino su bibliotekos fondais, sužinojo, kaip galima naudotis virtualiosios bibliotekos paslaugomis.  Daug mokinių dėmesio sulaukė retų spaudinių skaitykloje veikianti paroda „Knygų apdarai“. Joje buvo galima apžiūrėti retus XVIII-XXI a. leidinius, juos pavartyti.  Aštuntokai domėjosi dr. J.Šliūpo archyvu, aptarė jo indėlį lietuvių tautinei kultūrai, apžiūrėjo eksponuojamus jo asmeninius daiktus.  Vėliau vyko darbas sekcijose. Atliko paruoštas užduotis, susipažino su Šimšės mikrorajono geografiniais objektais, istorija ir dabartimi. Mokiniai sprendė kryžiažodžius, anagramas, kūrė legendas, iliustravo savo darbus piešiniais. Prieš išvykstant visi stengėsi įsiamžinti prie daugiausia dėmesio sulaukusios ŠU bibliotekos knygos – didžiausios knygos Lietuvoje. 

Projektui pasibaigus išleista knyga su visų metų veiklų aprašymais ir nuotraukomis.
KNYGA „Mes – piliečiai!“ (knygą galima pavartyti mokyklos bibliotekoje).

Mokinių padėkos ir sveikinimai:
Ačiū už gerą dalyvavimą mokytojai Birutei Klimašauskienei (Vinkšnaitė Kamilė).
Labai ačiū visiems man padėjusiems projekto metu įvykdyti užduotis (Arceris Danielius).
Norėčiau padėkoti ne vienam žmogui, bet visai savo klasei už tokias linksmas dienas ir gerą darbą (Beinoraitė Rūta)
Dėkoju visai savo klasei (Šukytė Ema).
Ačiū visiems klasiokams ir auklėtojai už pagalbą ir nuoširdų bendradarbiavimą projekto „Mes – piliečiai!“ metu (Zajančkauskaitė Beatričė).
Labai ačiū Jurgitai Girdvainienei, už tai, kad padėjo viso projekto metu (Vinciūnas Lukas).
Ačiū auklėtojai už paskatinimą, pagyrimą (Arcerytė Viktorija).
Ačiū tiems, kas sugalvojo šį projektą (Petrevičiūtė Gabija).
Sveikinu projekte visus dalyvavusius (Markaitytė Deimantė).
Ačiū šį renginį organizavusiems žmonėms. Draugams (Miklošiūtė Laura).
Dėkoju visiems mokytojams kurie suko galvą ir stengėsi sukurti kuo įdomesnių užduočių (Petrauskaitė Samanta).
Dėkoju dailės mokytojai, nes mums aprodė kaip iš vidaus atrodo dailės galerija (Šandarytė Dovilė).
Labai dėkoju mokytojoms, kurios sugalvojo šį projektą, kurios organizavo veiklas įdomias. Labai įdomu buvo (Užkuraitė Aurėja).
Manau dėkoju visiems mokytojams kurie organizavo šį projektą. Už kantrybę ir pastangas. Ačiū jums visiems kurie organizavo ir dalyvavo (Rutkutė Viktorija).
Dėkoju visiems mokytojams (Čečkauskaitė Ingrida).


Respublikiniai:

,,SAUGIOS IR SVEIKOS MOKYKLOS“ PROJEKTAS

Programos tikslinė grupė – 5-6 klasių mokiniai.

Programos tikslai
1.Ugdyti asmenybę ir formuoti gyvenimo įgūdžius.
2.Vykdyti pozityviąją prevenciją.
3.Kelti akademinius pasiekimus per socialinį ir emocinį mokymąsi.
4.Skatinti mokymąsi per savanorystę.

Programos metu:

Skatinamos vertybės

Formuojami įgūdžiai

Savidrausmė
Sveika gyvensena be narkotikų
Pagarba sau ir kitiems
Gerumas
Įsipareigojimai šeimai
Atsakingumas
Sąžiningumas
Drąsa
Pagalba kitiems
Atsakomybė
Sprendimų priėmimas
Bendravimas
Tikslų išsikėlimas
Bendradarbiavimas
Emocijų valdymas
Atsparumas neigiamai  įtakai
Gebėjimas identifikuoti problemas ir jas spręsti
Mokymasis per savanorystę
Asmeninių santykių stiprinimas
Šeimos vertinimas

 „Paauglystės kryžkelės“ programos moduliai:
Įžengiant į paauglystę. Paauglystės kelionė.
Pasitikėjimas savimi ir bendravimo įgūdžiai.
Emocijų valdymas.
Ryšiai su bendraamžiais.
Šeimos santykiai.
Išmintingi pasirinkimai.
Sveika gyvensena.
Programa suteikia galimybę įgyti naudingos patirties, kuri padėtų jaunimui tapti rūpestingais ir aktyviais visuomenės nariais.
Dalyvavimas programoje lavina įgūdžius ir elgseną, skatina organizuotumą, atsakomybę, pagarbą sau ir kitiems, moko priimti teisingus sprendimus.
Programą vykdo direktoriaus pavaduotoja ugdymui Dalia Zorienė.

Dalia Zorienė.


LL2, LYDERIŲ LAIKAS 

Kas yra AIESEC?  AIESEC yra 100 pasaulio šalių veikiantis tarptautinis tinklas jauniems žmonėms, siekiantiems išnaudoti ir tobulinti savo žinias bei įgūdžius, taip prisidedant prie savo valstybės ir visuomenės vystimosi. AIESEC Lietuvoje, savo veiklą vykdo jau nuo 1991 metų. Turėdama daugiau nei 18 metų tarptautinės veiklos ir praktinio jaunimo švietimo patirtį, AIESEC daro įtaką ekonominiams ir socialiniams procesams mūsų šalyje.

AIESEC pasaulyje“
✦ 20000 narių

✦ virš 100 šalių
✦ virš 800 universitetų
✦ 3500 partneriai
✦ 4450 stažuočių kasmet
✦ 7500 lyderystės pozicijų
✦ virš 1 milijono alumnių

✓ Unikalus ir pastoviai besiplečiantis globalus tinklas.
✓ Didžiausia pasaulyje jaunų žmonių valdoma organizacija.
✓ Išskirtinės sąlygos organizacijoms bendrauti tarptautiniu mastu su talentingais žmonėmis.
✓ Globali, pelno nesiekianti, nepolitinė organizacija, veiklą vykdanti nuo 1948 metų.

 AIESEC Šiauliai ir Šiaulių Salduvės progimnazijos projektas  „Aš esu lyderis“
Asociacija ,,AIESEC Lietuva” Šiaulių filialas, remdamasis tarptautinių stažuočių programa, jau ketvirtus metus sėkmingai organizuoja projektą „Aš esu lyderis“. Šis projektas skirtas vyresniųjų klasių moksleiviams: įdomiais ir netradiciniais mokymo metodais mes norime padėti jiems pažinti save ir savo vertybes; nusistatyti tikslus bei bandyti atrasti savo gyvenimo viziją; taip pat skatinti užimti aktyvią poziciją ne tik siekiant savo asmeninės gerovės, bet ir aktyviai dalyvauti visuomeniniame gyvenime. 

Projekto tikslai:
Projekto dalyvius susipažindinti su lyderystės sąvoka ir svarba įvairiose gyvenimo    situacijose.
Moksleiviams suteikti komandinio darbo patirties, kurią galės pritaikyti tiek mokymų metu, tiek pasibaigus projektui.
Motyvuoti tolesniam moksleivių mokymosi procesui bei lyderystei visose gyvenimo srityse.
Projekto dalyvius skatinti tobulinti savo kalbamosios anglų kalbos įgūdžius.
Skatinti kultūrinę toleranciją kaip pagrindą visų vertybių sistemai.
Sukurti dalyviams palankia aplinka bendravimui su jaunais, įdomiais, įvairiapusiškais žmonėmis iš įvairių pasaulio šalių.
Leisti mokykloms parodyti savo unikalumą ir išskirtinį požiūrį į jaunųjų kartų mokymosi procesą.

Projekto vykdytojai:
Trys AIESEC  organizacijos nariai iš skirtingų pasaulio šalių.

Mokymų temos:
Kultūrų pažinimas.
Komandinis darbas.
Lyderis – kas tai?
Tobulumo siekimas.
Tęstinumas, dalyvavimo džiaugsmas.

Visas gautas žinias mokiniai pritaiko praktiškai, dirbdami komandose bei dalyvaudami simuliaciniuose žaidimuose.

SKU projektas


MOKINIŲ UGDYMAS KARJERAI

Padėti mokiniams ugdyti visas karjeros kompetencijas: savęs pažinimo,  karjeros galimybių pažinimo, karjeros planavimo ir karjeros įgyvendinimo.

Jurgita Girdvainienė 


IŠŠŪKIS

ES struktūrinių fondų finansuojamas projektas „Mokyklų bibliotekų darbuotojų kompetencijų tobulinimas, taikant šiuolaikines priemones“ (projekto Nr. VP1-2.3-ŠMM-04-V-03-001) Lietuvos savivaldybių viešosiose bibliotekose ir mokyklose, kaip ugdymo ir švietimo pagalbos inovacija, bus diegiama edukacinio žaidimo „šūkis“ sistema (toliau Edukacinė sistema).  Projekto tikslas – gerinti mokyklų bibliotekose teikiamų paslaugų kokybę ir efektyvumą.  

Edita Ševeliovienė


   

Salduvės progimnazija –„Kūrybinių partnerysčių“ projekte 2013-2014 m. m. dalyvavo kaip  tyrinėjanti mokykla. Projektas skirtas mokinių ir mokytojų kūrybiškumui ugdyti.
Projekto komandoje – kūrybinis agentas dailininkas Ugnius Ratnikas, kūrybinis praktikas –  Andrius Grigalaitis, koordinuojanti mokytoja Daina Dambrauskienė,  skyriaus vedėja Jurgita Girdvainienė,  muzikos mokytoja Jurgita Andriulienė ir matematikos mokytoja Ingrida Žurauskė. Pasirinkta klasė – 6a. 

 


Aplinkosaugos projektus vykdome nuo 2009 metų. 2009 metais savivaldybė dalinai finansavo projektą „Pažįstu aplinką – puoselėju ją“, projektas tęstas ir 2010 metais. 2011 m. vykdėme projektą „Mano pasaulis prasideda čia“. 2012 m. vykdėme projektą „Švarus oras – didžiausias mūsų noras“. 2013 m. vykdėme projektą ,,Vandens lašo galia”. Projektas tęstas 2014 metais.

2012-2013 mokslo metai

Tarptautinis, Comenius „Kultūrinis paveldas ir ekologija” (CULTural HERitage On Eco –Sites), Sandra Bartkuvienė.

Tarptautinis, NORDPLUS „Gamta mūsų rankose ” (Environment in our hands), Sandra Bartkuvienė.

Respublikinis,  AKIM, Aukštosios kultūros impulsai mokykloms, AKIM projektas Projekto tiklsas – mokyklų bendruomenių atskirties nuo kultūros proceso mažinimas. Tikslingas ir nuoseklus aukštosios kultūros ir jos kūrėjų atėjimas į Lietuvos mokyklas atvers platesnį kultūros suvokimą, kels mokinių kultūrinį ir pilietinį sąmoningumą ir skatins pačius įsijungti į kultūros procesą, Jurgita Girdvainienė.


2011-2012 mokslo metai

Respublikinis, TAPK , regioninio tapatumo stiprinimo programa (Švietimo mainų paramos fondas), Irma Gorytė.
Respublikinė MSTP Mokyklos struktūros tobulinimo programa, Natalija Kaunickienė.
Respublikinis „Olimpiečiai tarp mūsų“, Laura Margytė.
Miesto, bendruomenės sveikatinimo programos projektas „Galimybė rinktis“, Edita Ševeliovienė, Laura Gerulė.
Miesto, „Mano pasaulis prasideda čia“, Asta Vaičiūnienė.
Miesto „Švarus oras – didžiausias mūsų noras“, Asta Vaičiūnienė.


2010-2011 mokslo metai

Tarptautinis, Smurto prevencijos programa „Antras žingsnis“, Jolanta Jankauskienė, Irena Andrijauskienė, Edita Adomavičienė, Rima Kriščiūnienė.
Tarptautinis, Comenius  „Kultūrų pažinimas ir tolerancija“, Daiva Dijokienė.
Mokyklos, „Christmas around the world“, Sandra Bartkuvienė, Ddaiva Dijokienė, Liudmila Gorškovienė.
Respublikinis, „Saugios ir sveikos mokyklos“ projektas, ,,Socialinis ir emocinis ugdymas mokykloje”,Dalia Zorienė, Laura Gerulė.


2009-2010 mokslo metai

Tarptautinis, Smurto prevencijos programa „Antras žingsnis“, Jolanta Jankauskienė, Irena Andrijauskienė, Edita Adomavičienė, Rima Kriščiūnienė.
Tarptautinis, Comenius „Kultūrų pažinimas ir tolerancija“, Daiva Dijokienė.
Respublikinis, Lietuvos piliečių atvirumo bei socialinių ryšių su trečiųjų šalių piliečiais stiprinimas – „Mokykla visiems“, Sandra Bartkuvienė.
Mokyklos, „Easter around the world“, Sandra Bartkuvienė, Daiva Dijokienė, Liudmila Gorškovienė.
Miesto, „Futboliukas“, Laima Tomėnienė, Arūnas Miknevičius.
Mokyklos, „Svajonių mokykla“, Laura Gerulė, Laura Margytė, Edita Ševeliovienė.


2008-2009 mokslo metai

Tarptautinis, Smurto prevencijos programa „Antras žingsnis“, Jolanta Jankauskienė, Irena Andrijauskienė.
Miesto, Pilietinio – tautinio ugdymo projektas „Be praeities – nėra ateities”, Laura Margytė, Irma Gorytė.
Miesto, „Futboliukas“, Laima Tomėnienė, Arūnas Miknevičius.


2007-2008 mokslo metai

Miesto, „Pažįstu aplinką-puoselėju ją“, Jolanta Jankauskienė, Asta Vaičiūnienė, Artūras Gedminas.
Miesto, „Futboliukas“, Laima Tomėnienė, Arūnas Miknevičius.
Mokyklos, „Bendravimas be smurto“, Sandra Bartkuvienė, Daiva Dijokienė.