Ryškiausi dienos klausimai:
- Privažiavimo prie mokyklos, parkavimo problemos. Sutarta kreiptis TAMO žinute į tėvelius, mamytes dėl saugaus vaikų patekimo į mokyklą.
- Atkreiptas tėvų dėmesys į tam tikrus pratybų naudojimo atvejus. Apie tai pakalbėta su mokytojais.
- Dalintasi idėjomis, kaip stiprinti anglų kalbos mokymąsi.
1. Informaciniai šaltiniai suaugusių švietimui. Tėvams rekomendavome pažiūrėti filmą „Kartų polilogas“ bei sąrašą 10 filmų, kuriuos siūloma žiūrėti su savo vaikais (daugiau informacijos mūsų svetainės skyriuje „Tobulėkime kartu“)
2. Aptarėme jaunos kartos ugdymosi ypatumus, susijusius su internetiniais šaltiniais. Tėvams rekomendavome internetinį šaltinį – švietimo portalą emokykla.
1. Mokykloje vykdomos akcijos ir artėjantys renginiai.
2. Mokykloje įgyvendinamos prevencinės programos, skirtos mokinių socialiniam emociniam ugdymui: „Antras žingsnis“ (pradinukams) ir „Paauglystės kryžkelės“ (SEU – 5 ir 6 klasėms).
3. Ankstyvoje paauglystėje ryškėjantys sunkumai. Ką su jais daryti?
4. Gitaros, skautų ir kitų neformaliojo ugdymo būrelių veikla, vaikų įsitraukimo galimybės.
Gruodžio 10 d. pokalbio temos:
1. Mokinių tarpusavio santykiai. Reagavimas į netinkamą bendraamžių elgesį. Tinkamo elgesio stiprinimas – ir mokyklos, ir šeimos indėlis.
2. Pozityvaus mąstymo skatinimas. Asmens savivertės stiprinimas. Socialinio emocinio ugdymo svarba.
Sausio 28 d. temos:
1. Paauglių veido priežiūra. Irina Fokė, Jekaterinos (2a) mama ves mokymus šeštokams apie veido odos priežiūrą.
2. Vaikų saugumas kelyje, einant į mokyklą ir iš jos. Ir mokytojai, ir tėvai turėtų nuolat atkreipti vaikų dėmesį į saugų eismą. Atkreiptinas ir miesto vadovų, atsakingų už saugų eismą, dėmesys į situaciją prie mokyklos.
Kovo 17 d. kalbėjome apie mokymosi pagalbos mokykloje organizavimą, apie mokykloje sukurtas ir taikomas priemones, padedančias šalinti mokymosi sunkumus, gerinti pasiekimus, kurti vaikų ugdymuisi palankų mikroklimatą.
Balandžio 28 d. buvo aptartos mokyklos forume išsakytos tėvų mintys, diskutuota apie galimybes mokykloje organizuoti pastovias akcijas (pvz. Parama beglobiams gyvūnams). Tėvai pasiūlė iniciatyvą bendradarbiauti su studentais, kurie savanorystės principu galėtų padėti organizuoti ugdymo procesą, skatintų sveikos gyvensenos principus. Tėvų pageidavimu, aptartos galimybės tėvams lankytis pamokose ir stebėti ugdomąjį procesą.
Gegužės 12 d.:
1. Pasidžiaugėme mokyklos įvertinimu, kurį pateikė „Reitingai“ (dėl geros atmosferos, santykių kūrimo, pasitenkinimo mokykla lygio).