Vaiko gerovės komisijos veikla organizuojama vadovaujantis Šiaulių Salduvės progimnazijos vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu direktoriaus 2017 m. rugsėjo 1 d. įsakymu Nr. V-293 (1.3).
Vaiko gerovės komisijos sudėtis:
Komisijos pirmininkė – Neringa Juškevičiūtė, formaliojo švietimo skyriaus vedėja, biologijos-chemijos mokytoja
Komisijos nariai:
Rosita Radavičienė, logopedė metodininkė;
Edita Ševeliovienė, vyresnioji socialinė pedagogė;
Laura Gerulė, vyresnioji socialinė pedagogė;
Deividas Baranauskas, profesinio orientavimo konsultantas;
Rita Melienė, vyresnioji specialioji pedagogė.
II, III, IV, V 8.00-15.36
Pietų pertrauka 12.00-12.30
Visuomenės sveikatos specialistė Janina Skurvydienė, janina.skurvydiene@sveikatos-biuras.lt tel. nr. 867250628
ŠVSB Visuomenės sveikatos specialistės funkcijos mokykloje:
- sveikatinimo veiklos metodinė konsultacinė pagalba mokytojams, mokiniams, tėvams;
- informacinės medžiagos aktualiais sveikatos stiprinimo klausimais rengimas ir platinimas;
- mokyklos sveikatinimo projektų rengimo inicijavimas;
- renginių (diskusijų, viktorinų ir pan.) aktualiomis sveikatos temomis organizavimas mokyklos bendruomenei;
- mokinių maitinimo organizavimo priežiūra, skatinant sveiką mitybą,
- mokymosi aplinkos ir sąlygų formavimas pagal visuomenės sveikatos priežiūros teisės aktų reikalavimus;
- pirminė ligų profilaktika, lėtinių neinfekcinių ligų bendrųjų rizikos veiksnių nustatymas ir profilaktika;
- užkrečiamų ligų profilaktika ir kontrolė;
- pirmosios pagalbos suteikimas ir (ar) koordinavimas traumų, nelaimingų atsitikimų ar apsinuodijimų atvejais.
Direktoriaus pavaduotojas ugdymui organizuoja pedagoginės pagalbos teikimą mokiniui; informuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) apie galimybes padėti jų vaikui siekti geresnių rezultatų. Esant reikalui, organizuoja specialiosios, socialinės pedagoginės ir kt. pagalbos teikimą.
Socialinis pedagogas:
-dirba su socialinių, pedagoginių, psichologinių problemų turinčiais mokiniais, jų tėvais;
-vykdo prevencinį darbą;
-kontroliuoja mokinių lankomumą ir teikia informaciją tėvams (raštiški pranešimai, skambučiai, apsilankymai mokinio namuose);
-telkia specialistus ir organizuoja pagalbos teikimo mokiniui procesą;
-bendradarbiauja su VTAT, policijos atstovais, PPT, kitomis mokyklomis;
-rūpinasi nemokamo maitinimo ir kitos socialinės paramos organizavimu;
-vykdo tiriamąją veiklą.
Socialinės pedagoginės pagalbos komanda:
-rengia prevencijos priemonių planą, procesų analizę;
-analizuoja duomenis apie teisės pažeidimo, žalingų įpročių ir kt. nusižengimų atvejus, siūlo priemones jų prevencijai.
-teikia metodinę ir konsultacinę paramą prevenciniam darbui organizuoti klasių auklėtojams, mokytojams, tėvams.
-tarpininkauja susisiekiant su vykdančiomis prevencinę veiklą organizacijomis, policija, VTAT.
-bendradarbiauja su mokyklos savivaldos institucijomis ir kt. darbo grupėmis.
Profesinio orientavimo darbo grupė:
-vykdo tėvų pedagoginį švietimą profesinio orientavimo tema;
-teikia informaciją mokiniams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams) apie profesinį mokymą;
-kaupia informaciją, susijusią su profesiniu mokymu, kolegijų, aukštųjų bei universitetų mokymo programomis.
Specialusis pedagogas nustato vaikų specifinius individualius poreikius ugdymo įstaigoje, šeimoje, bendruomenėje; planuoja pagalbos teikimo procesą, numatydamas tolimuosius ir artimuosius tikslus; padeda specialiųjų poreikių turinčiam vaikui adaptuotis grupėje; dalyvauja pamokose ir taip padeda specialiųjų poreikių vaikui įsijungti į klasės veiklą; kaupia informaciją apie specialiųjų poreikių vaiko pasiekimus, apie juos informuoja mokinio tėvus (globėjus, rūpintojus); nustato specifines vaiko negalias; sudaro individualias programas sutrikusios funkcijos (suvokimo proceso, mąstymo operacijų, dėmesio ir kt.) ugdymui bei jo priežasties šalinimui; bendradarbiauja su Pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais.
Logopedas nustato vaikų kalbos ir kalbėjimo sutrikimus bei jų priežastis; numato priemones korekcijai ir jas įgyvendina; bendradarbiauja su klasių auklėtojais, tėvais, socialiniu pedagogu, sudarant individualias programas ir teikia jiems metodinę paramą; kaupia medžiagą apie specialiųjų poreikių vaikų pasiekimus, turimų įgūdžių ir pasiekimų lygį, informuoja mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus).