Čia rasite praktinių patarimų ir naudingos informacijos, skirtos kasdieniam mokytojo darbui įtraukiojo ugdymo kontekste, padėsiančios jums sėkmingai įtraukti kiekvieną mokinį į bendrą ugdymo procesą, atliepiant individualius poreikius ir kuriant mokymosi aplinką, kurioje visi jaučiasi vertinami ir gali atsiskleisti.
Informacija mokytojams įgyvendinant įtraukųjį ugdymą
Universalaus dizaino mokymuisi gairės
Mokymo(si) aplinkos pritaikymas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių Mokymosi-aplinkos-pritaikymas-mokiniams-turintiems-specialiuju-ugdymosi-poreikiu.pdf
Darbas su vaikais, turinčiais elgesio ir emocinių sunkumų bei sutrikimų Darbas-su-vaikais-turinciais-sunkumu.pdf
Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams:
- Mokymosi sutrikimų (bendrųjų, specifinių, neverbalinių) turintiems mokiniams
- Elgesio ar/ir emocijų sutrikimus turintiems mokiniams
- Kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turintiems mokiniams
- Mokiniams, turintiems negalią dėl įvairiapusio raidos sutrikimo
- Intelekto sutrikimus turintiems mokiniams
Mokomieji video filmukai apie įtraukųjį ugdymą:
- Įtraukiojo ugdymo link: Universalus dizainas mokymuisi https://www.youtube.com/watch?v=zVvuonl8Vko
- Įtraukiojo ugdymo link: Vertybės, požiūris ir susitarimai https://www.youtube.com/watch?v=yIMU9YHTirs
- Įtraukiojo ugdymo link: Įtraukusis ugdymas klasėje
https://www.youtube.com/watch?v=f-RA_JgLfhQ
Atnaujinta: 2025-06-13