Dronų lenktynės ir kovos, žinių įtvirtinimas

  • Paskelbė : Rima Valčiukienė
  • Paskelbta: 2025-06-12
  • Kategorija: Renginiai

Birželio 11 d. Šiaulių valstybinėje kolegijoje įvyko trečiasis ir paskutinysis STEAM programos „Nepilotuojamo orlaivio (UAV) gamyba“ užsiėmimas, kurio metu mokiniai įtvirtino ne tik įgytas žinias, bet ir priėmė varžybinį-kūrybinį iššūkį – dronų lenktynes ir kovas.

Užsiėmimų pabaigą vainikavo dronų lenktynės, kuriose kiekvienas salduvietis galėjo išbandyti savo pačių konstruotų dronų skraidymo galimybes. Mokiniai lenktyniavo specialiai paruoštoje trasoje, kur reikėjo ne tik greičio, bet ir tikslumo bei valdymo įgūdžių. Po įnirtingos, tačiau draugiškos konkurencijos pergalę iškovojo Lukas Spudulis (5a). 

Be lenktynių, mokiniai dalyvavo trumpose teorinėse paskaitėlėse: buvo aptarta 3D spausdinimo svarba šiuolaikinėje inžinerijoje ir būdai, kaip galima optimizuoti dronų konstrukcijas, siekiant geresnių skraidymo rezultatų. Šios žinios dar labiau išplėtė mokinių supratimą apie technologijų taikymą realiame pasaulyje. Vėliau mokiniai susibūrė į komandas ir surengė dronų kovas – neformalias, bet įtraukiančias varžybas, kuriose reikėjo ne tik valdymo įgūdžių, bet ir strateginio mąstymo. Tokie praktiniai išbandymai ugdė ne tik techninius, bet ir socialinius gebėjimus. Kad žinios būtų įtvirtintos žaismingai, edukatoriai parengė teorinių klausimų sesiją ir užduotį. Mokiniai turėjo surasti ir išbraukti 22 paslėptus žodžius, susijusius su STEAM, dronais ir inžinerija. Ši veikla skatino mokinius reflektuoti apie visos programos metu įgytas žinias ir suprasti jų praktinę reikšmę.

Už pastangas, inžinerinius gebėjimus ir aktyvų dalyvavimą visuose trijuose užsiėmimuose apdovanoti du mokiniai – Lukas Spudulis (5a) ir Ignas Butkus (6a). Visi dalyviai buvo išlydėti su dovanomis, kupini geros nuotaikos, naujų įspūdžių ir svarbiausia – žinių bagažu, kuris galbūt taps tvirtu pagrindu tolimesniam domėjimuisi technologijomis.

Ši STEAM programa ne tik atskleidė nepilotuojamų orlaivių technologijų įdomybes, bet ir parodė, kaip inžineriniai sprendimai gali būti siejami su mokinių asmeniniu tobulėjimu, saviraiška ir komandinio darbo patirtimi.

Dėkojame ŠVK už suteiktą galimybę teoriškai ir praktiškai išbandyti nepilotuojamų orlaivių gamybos galimybes!

Karjeros specialistė Justė Povilaitienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas