„Sveikas, ketvirtadieni!” sveikatingumo projektas Salduvės progimnazijos septintokams
- Paskelbė : Mindaugas
- Paskelbta: 2022-02-25
- Kategorija: Projektinė veikla
Šio projekto tikslas- puoselėti mokytojų mokymuisi ir bendradarbiavimui palankią aplinką, ugdyti mokinių sveikatingumo įgūdžius. Ketvirtadienio veiklos grindžiamos integruotu sveikatingumo ugdymu.
Vasario 24 d. vykusiose pamokose integruota tema ,,Savimonė ir savitvardos įgūdžiai”.
Fizinio ugdymo pamokos vyko Šiaulių lengvosios atletikos ir sveikatingumo centre. Septintokai atliko įvairias sportines užduotis, kurios iš mokinių pareikalavo ne tik išradingumo, bet ir fizinės jėgos.
Per anglų kalbos pamoką mokiniai virtualiai susitiko su Kalba.lt atstovais. Susitikimo metu mokiniai susipažino su kalbų mokėjimo lygiais, jų reikšme ir svarba renkantis mokymosi kryptį. Buvo aptarti atliktų kalbos lygio nustatymo testų rezultatai. Septintokai diskutavo, kiek savitvarda ir savimonė yra svarbi ir daro įtaką sėkmingos ir sveikos ateities kūrimui bei savikūrai.
7a ir 7c klasių mokiniai per lietuvių kalbos pamokas pakartoję funkcinius stilius analizavo dalykinio ir meninio stiliaus pavyzdžius. Dirbdami grupėse skaitė dalykinį tekstą apie savimonę bei savitvardą. Padiskutavę, ką reiškia pažinti save, kaip reikia suvaldyti neigiamas emocijas, šių aspektų ieškojo S. Šaltenio apsakyme ,,Amžinai žaliuojantis klevas”. Pasiskirstę pareigomis pildė pateiktą lentelę.
7b klasės mokiniai lietuvių kalbos pamokoje prisiminę dalykinio stiliaus ypatumus, Canva programa kūrė atmintines apie rūpinimąsi centrine nervų sistema.
Biologijos pamokose visų septintų klasių mokiniai susipažino su organų sistema, atsakinga už savimonės ir savitvardos formavimąsi. Ieškojo informacijos, kokie vitaminai ir mineralai būtini sveikai nervų sistemai palaikyti ir kokiuose maisto produktuose jų galima rasti. Taip pat domėjosi, kokios veiklos naudingos mūsų nervų sistemai. Galutinis darbo rezultatas- parengta atmintinė su patarimais, kaip tinkamai rūpintis savo nervų sistema.
Dailės pamokoje aptartos svarbiausios žmogaus emocijos: pyktis, baimė, liūdesys, džiaugsmas, nuostaba, susidomėjimas. A4 formato lape mokinai piešė ir spalvino su akvarele tuo metu jaučiamas emocijas (linijomis, dėmėmis, spalvomis).
Dalinamės dienos veiklų akimirkomis.
,,Sveikas, ketvirtadieni!” projekto mokytojai