2a ir 2c klasių ekskursija į Telšius

• Paskelbė : Rima Valčiukienė
  • Paskelbta: 2024-09-20
  • Kategorija: Renginiai

Rugsėjo 19-ąją 2a ir 2c klasių mokiniai išvyko į Telšius.
Telšių Katedros aikštėje, ant Vilniaus kalvos (vienos iš septynių kalvų, ant kurių įsikūręs Telšių miestas) mus pasitiko dvi charizmatiškos gidės, kurios pravedė pažintinę-kultūrinę ekskursiją „TELŠIAI – ISTORIJOS IR MENO MIESTAS“, aprodė miestą ir papasakojo daug įdomių dalykų bei legendų.
Susipažinome su Žemaitijos ir Telšių miesto istorija, aplankėme svarbiausius miesto istorinius, kultūrinius, architektūrinius objektus, dviaukštę Katedrą, jos požėmius, net dvi kalvas, Turgaus aikštę,  ir kitas įdomias vietas. Visos ekskursijos metu skaičiavome žymiasias Telšių meškas, netrūko emocijų ir laikas neprailgo.
Pasivaikščioję po miestą, palei ,,Didžiąją žemaičių sieną", prasiėjome pakrante, kur atsivėrė puikūs Telšių miesto bei Masčio ežero vaizdai, ir stabtelėjome žymiuosiuose Džiugo namuose, kur pasivaišinome gardžiais ledais.
Po saldžių pramogų, keliavome į Auksinio Elnio Dvarą, kur mūsų laukė senovinių motociklų, medžioklės trofėjų ekspozicijos ir skulptūrų parkas.
Pakeliui namo užkopėme į Šatrijos piliakalnį, pasisėmėme energijos iš amžinosios ugnies.
Diena buvo kupina nepamirštamų įspūdžių!