Praktiniai 6-tokų darbai gamtos mokslų pamokose

  • Paskelbė : Rima Valčiukienė
  • Paskelbta: 2024-11-18
  • Kategorija: Renginiai

Progimnazijos šeštos klasės mokiniai gamtos mokslų pamokose aktyviai įsitraukė į du projektus, kurie leido praktiškai pažinti greičio nustatymo metodus ir tyrinėti gamtos reiškinius. 

Pirmasis projektas – anemometro konstravimas ir jo veikimo tyrimas – skatino mokinius susipažinti su vėjo greičio matavimo principais. Mokiniai patys konstravo anemometrą, matavo skirtingo intensyvumo vėjo greičius ir analizavo duomenis, kurie leido įvertinti, kaip keičiasi anemometro veikimo greitis (apsisukimų per minutę skaičius) priklausomai nuo vėjo šaltinio atstumo. Šis projektas suteikė vertingų žinių apie atmosferos reiškinius ir prietaisų veikimo principus.

Antrajame projekte mokiniai tyrinėjo kamuoliuko judėjimo greitį, analizavo pagreičio veikimą. Šio eksperimento metu mokiniai ne tik mokėsi matavimo metodų, bet ir lavino matematikos bei fizikos žinias, sprendė praktinius uždavinius ir aiškinosi judėjimo dėsnius.

Mokiniai ugdė įvairias STEAM kompetencijas – nuo prietaisų konstravimo, duomenų rinkimo iki išsamių rezultatų analizės. Tiek anemometro, tiek kamuoliuko tyrimai skatino vaikus smalsauti, mąstyti kritiškai, dirbti komandoje ir spręsti iškilusias problemas.

Gamtos mokslų mokytoja Loreta Motuzienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas