Netradicinė informatikos pamoka – kūrybiškumo ir technologijų sintezė (STEAM)
- Paskelbė : Rima Valčiukienė
- Paskelbta: 2024-12-13
- Kategorija: Renginiai
Informatikos pamoka tapo tikru kūrybiškumo iššūkiu, kai mokiniai susipažino su nauja tema „Informacinių problemų sprendimas“. Jie sužinojo apie JAV mokslininkų Maiklo B. Eizenbergo ir Roberto E. Berkovičiaus sukurtą „Didžiojo šešeto“ metodą, skirtą efektyviam problemų sprendimui. Pasitelkus šį būdą, mokytoja iškėlė užduotį – iki pamokos pabaigos suplanuoti veiklas, pasirinkti tinkamas priemones ir sukurti 3D objektą.
Mokiniai, naudodami skaitmenines technologijas, kūrybiškai išsprendė užduotį: jie kūrė 3D objektus lankstydami origamius. Šis metodas skatino tiek loginį mąstymą, tiek kūrybiškumą, o technologijų panaudojimas suteikė užduočiai šiuolaikiškumo. Pamoka ne tik praplėtė mokinių žinias apie informacines problemas, bet ir parodė, kaip technologijos gali būti susietos su menine saviraiška.
Informatikos mokytoja Laima Raubė
-
- Paskelbta: 2024-12-13
- Kategorija: Renginiai
Karjeros specialistė Justė Povilaitienė -
- Paskelbta: 2024-12-13
- Kategorija: Renginiai
Karjeros specialistė Justė Povilaitienė -
- Paskelbta: 2024-12-13
- Kategorija: Renginiai
Mokytojas Gintaras Daukša -
- Paskelbta: 2024-12-12
- Kategorija: Renginiai
Mokytojas Gintaras Daukša -
- Paskelbta: 2024-12-11
- Kategorija: Renginiai
Pradinių klasių mokytoja Gintarė ir technologijų mokytoja Rasa -
- Paskelbta: 2024-12-10
- Kategorija: Renginiai
Fizinio ugdymo mokytojai -
- Paskelbta: 2024-12-10
- Kategorija: Renginiai
Mokytojos Daiva, Gražina ir Evelina -
- Paskelbta: 2024-12-09
- Kategorija: Renginiai
Karjeros specialistė Justė Povilaitienė