STEAM veikla šeštų klasių mokiniams

  • Paskelbė : Rima Valčiukienė
  • Paskelbta: 2024-12-23
  • Kategorija: Renginiai

Šeštų klasių mokiniai susipažino su programavimu per praktines STEAM užduotis. Mokydamiesi dirbti su Scratch, jie išėjo skyrių „Algoritmas ir programavimas“. Po teorinių žinių įsisavinimo mokiniai buvo įtraukti į praktines užduotis, kuriose naudojant LEGO detales turėjo sukurti ateities įrenginį, atliekantį konkrečią funkciją. Kiekvienam įrenginiui buvo priskirta kortelė su pavadinimu, veikimo aprašymu ir autoriaus vardu. Tokiu būdu mokiniai galėjo sieti teoriją su praktika, ieškoti sąsajų tarp temų ir praktinių užduočių. Taip pat jie pakartojo sąvokas, praplėtė savo praktinių gebėjimų galimybes bei diskutavo ir bendradarbiavo su bendraklasiais. Ši veikla leido mokiniams ne tik įgyti naujų žinių, bet ir ugdyti kūrybiškumą, bendradarbiavimo įgūdžius bei praktines žinias. Tokios STEAM užduotys skatina mokinius aktyviai mokytis ir tobulėti įvairiose srityse.

Informatikos mokytoja Laima 
 

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas