6a ir 6c klasių integruota pamoka apie karjeros pasirinkimą

  • Paskelbė : Rima Valčiukienė
  • Paskelbta: 2025-02-26
  • Kategorija: Renginiai

Vasario 25 d. 6a ir 6c klasių mokiniams gyvenimo įgūdžių pamokoje buvo integruota ugdymo karjerai programa. Pamokos tema – „Atsakingi karjeros pasirinkimai – kaip atrasti savo kelią“. Pamokos tikslas – padėti mokiniams suprasti, kaip jų pomėgiai, gebėjimai ir atsakingi sprendimai gali padėti ateityje pasirinkti karjeros kryptį. Pagal pamokos tikslą buvo išsikelti uždaviniai: (1) supažindinti mokinius su atsakingo karjeros pasirinkimo svarba; (2) padėti jiems atrasti savo stipriąsias puses ir interesus; (3) ugdyti mokinių gebėjimą priimti pagrįstus sprendimus dėl būsimų mokymosi ir veiklos krypčių.

Pirmoje pamokos dalyje šeštokai daug diskutavo ir bandė atsakyti į klausimus: ar jau galvojo, kuo norėtų būti užaugę, ar dabar priimami sprendimai gali turėti įtakos jų ateičiai, karjeros pasirinkimas yra atsitiktinumas ar sprendimas, ar žmogus gimsta su viena „teisinga“ profesija, ar ją gali pasirinkti, kokios savybės padeda tapti geru specialistu bet kurioje srityje? Antroje pamokos dalyje atliko dvi kūrybiškas užduotis: pirmąją, savarankiškai – „Mano supergalia – pomėgių ir gabumų atpažinimas“, antrąją, mažose grupelėse – „Karjeros kelias – kaip sprendimai veda į profesiją?“. Pamokos pabaigoje mokiniai reflektavo ir kiekvienas turėjo atsakyti į du klausimus: (1) ką šiandien suprato apie karjeros pasirinkimą; (2) ką gali daryti jau dabar, kad ateityje turėtų daugiau pasirinkimų. Remdamiesi savo atsakymais priėjo prie išvados, kad karjera prasideda jau dabar – nuo smulkių sprendimų ir atsakomybės už savo pasirinkimus, be to, svarbu pažinti save, išbandyti įvairias veiklas ir mokytis iš patirties.

Karjeros specialistė Justė Povilaitienė
Gyvenimo įgūdžių ir etikos mokytoja Vaida Kavolienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas