KUO BŪSI UŽAUGĘS?
Žmogui, kuris žino, kur eina, pasaulis duoda kelią. (D. S. Džordanas)
Karjeros specialiste progimnazijoje dirba
Darbo laikas
(motinystės atostogose)
Darbo laikas
Pirmadienis 8.00-16.30 (pietų pertrauka 12:00 – 12.30)
Antradienis 8.00-17.00 (pietų pertrauka 12:45 – 13.15)
Trečiadienis 8.00-16.30 (pietų pertrauka 12:00 – 12.30)
Ketvirtadienis 8.00-17.00 (pietų pertrauka 12:45 – 13.15)
Penktadienis 8.00-16.40 (pietų pertrauka 12:00 – 12.30)
Ugdymo karjerai planai
Ugdymas karjerai | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
2023-2024 m. m. Profesinio orientavimo planas | 2024-05-06 14:12:11 | 202.93 KB | ||
2020-2021 m. m. Profesinio orientavimo planas | 2024-05-06 14:12:11 | 404.63 KB | ||
2019-2020 m. m. Profesinio orientavimo planas | 2024-05-06 14:12:11 | 171.89 KB | ||
2018-2019 m. m. Profesinio orientavimo planas | 2024-05-06 14:12:11 | 581.94 KB |
Tikslas
Sudaryti sąlygas mokiniams ugdytis karjeros kompetencijas, padėti sąmoningai rinktis jiems tinkamas švietimo ir užimtumo galimybes, aktyviai kurti savo karjerą (t. y. visą gyvenimą trunkančią asmeniui ir visuomenei reikšmingų asmens mokymosi, saviraiškos ir darbo patirčių seką).
Kiekvienas mokinys turi išmokti konstruktyviai žvelgti į ateitį: sistemingai kaupti žinias, lavinti gebėjimus, ugdytis kompetencijas, padėsiančias rinktis studijų kryptį, profesinę veiklą, bei planuoti savo vietą darbo rinkoje.
Uždaviniai
Siekiama, kad mokiniai:
- pažintų karjerai svarbias asmenybės charakteristikas, socialinę aplinką ir socialinių vaidmenų įvairovę;
- rastų ir efektyviai naudotų karjeros informaciją bei pasinaudotų galimybėmis mokytis visą gyvenimą;
- remdamiesi išsamiu savęs ir darbo pasaulio pažinimu, priimtų adekvačius karjeros sprendimus;
- vadovaudamiesi asmenine ateities vizija, keltų karjeros tikslus, sudarytų ir nuolat atnaujintų karjeros planą;
- mokymosi ir laisvalaikio veiklose taikytų bei tobulintų karjerai svarbiausias bendrąsias kompetencijas;
- būtų pasirengę sėkmingai pereiti į kitą karjeros (mokymosi ar darbo) aplinką.
Karjeros kompetencijos apima keturias kompetencijų sritis:
- savęs pažinimo (pažinti karjerai svarbias asmenybės charakteristikas, pažinti socialinę aplinką ir socialinius vaidmenis);
- karjeros galimybių pažinimo (rasti ir efektyviai naudoti karjeros informaciją, pažinti mokymosi visą gyvenimą galimybes, pažinti kintantį darbo pasaulį);
- karjeros planavimo (kelti gyvenimo ir karjeros tikslus, priimti karjeros sprendimus, sudaryti ir atnaujinti karjeros planą);
- karjeros įgyvendinimo (taikyti ir tobulinti karjerai svarbiausias bendrąsias kompetencijas, sėkmingai pereiti į kitą karjeros (mokymosi ar darbo) aplinką, efektyviai ieškoti darbo).
Testai
- Karjeros testas
- Testas „Profesijų mozaika“
- Karjeros valdymo kompetencijų klausimynas
- John L. Holland savarankiško profesijos pasirinkimo klausimynas
Naudingos nuorodos
- www.aikos.smm.lt – atvira informavimo, konsultavimo ir orientavimo sistema, kurios pagrindinis tikslas – teikti informaciją apie mokymosi galimybes Lietuvoje.
- www.mukis.lt – mokinių ugdymo karjerai informacinė svetainė.
Naujienos